منتديات بنوته كول
عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوة معنا
او التسجيل ان لم تكنين عضوة وترغبين في الانضمام الي اسرة منتديات بنوته كول فيتوجب عليكي التسجيل
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي



منتديات بنوته كول اكبر تجمع للبنات وسيدات العرب
 
الرئيسيةاليوميةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 النكته دى ....................جديدة

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
ست بيت
عضو فعال
عضو فعال
avatar

عدد المساهمات : 40
نقاط : 6169
التقييم : 0
تاريخ التسجيل : 10/07/2009

مُساهمةموضوع: النكته دى ....................جديدة   8/12/2009, 7:12 am

بسم الله الرحمن الرح

:025:


صعيدى لقى فانوس سحري حركه طلع له مارد قاله: شبيك لبيك اطلب شو ما بدك

قاله الصعيدى :عايزكل الناس يحتاجوني قام المارد وقلب الصعيدىحمااااام .



023


محشش صديقه يتصل عليه ومش عايز يرد عليه :ارسل له مسج وكتب فيه ناسي الموبايل في البيت

023

واحد أهبل ذهب الى محل لبيع الأجهزه الأكترونية قال:للبائع عندك تلفزيونات ملونه
قال: نعم
قال: اعطيني واحد أحمر ...

023
صعيدي بالغلط دخل متحف للفن الحديث
توقف عند احد اللوحات وسأل أحد المنظمين جنبه
ايه الشكل المرعب ده، هو ده الفن اللي بتسموه حديث؟

رد المنظم : دى مراية يا أستاذ


023


بيقولك فيه واحد بلدياتنا اشترك بمسابقة من سيربح المليون وكان السؤال الثاني:

عصفور باليد ولا عشرة على

أ) الشجرة ------------------- ب) البقرة

ج) الصفراء ---------------- د) الحمراء


فقال لجورج قرداحي من أولها صعبة . ما نسأل الجمهور،
فكان جواب الجمهور 100% الجواب الأول الشجرة،

فقال لجورج مش دايماً الجمهور على حق،نحذف إجابتين. حذفله إجابتين فبقي الجواب الأول الشجرة

والجواب الثاني البقرة.

فقال لجورج يااااادي المصيبة بقى الجوابين الشاكك فيهم .

طب نتصل بصديقي ( هريدي ) فأتصل بهريدي ( إزيك يا أبو صميده كيف أخبارك ، أم صميده إزيها والعيال --)

راحت الثلاثين ثانية وملحق يسأله السؤال.

فسأله جورج قرداحي وهلا شو بدك تسوي

فجاوب راح أنسحب ياعم و آخد ال 200 ريال بتاعت السؤال الأول والمثل بيقول:


عصفور باليد ولا عشرة على الشجرة

023

واحد مسطول رجع البيت متأخر فمراته بتسأله كنت فين يا سوبر مان قالها كنت فى مشوار يا وليه قالتله
مشوار ايه يا سوبر مان قاله يا وليه بقولك مشوار قالتله انا عايزه اعرف مشوار ايه يا سوبر مان قالها ياوليه بقلك كنت فى مشوار وبعدين ايه حكاية سوبر مان سوبر مان دى قالتله اصل مفيش حد بيلبس اللباس على البنطلون الا سوبر مان

023
مرة واحدة ست عجوزة قاعدة لوحدها في البيت وبعدين التليفون رن لقت واحد بيقولها انا الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء انا هاجي لك بعد سنة الست قالت ده واحدبيعاكس وقفلت السكة المهم اتصل بيها تاني بعد شهر وقالها انا الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء انا هاجي لك بعد 11 شهر الست بردو قالت ده واحدبيعاكس وقفلت السكة المهم اتصل بيها تاني بعد شهر وقالها انا الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء انا هاجي لك بعد 10 شهور الست بردو قالت ده واحدبيعاكس وقفلت السكة المهم اتصل بيها تاني بعد شهر وقالها انا الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء انا هاجي لك بعد 9شهور المهم فضلو كده كل شهر يتصل بيها لغاية ما في يوم اتصل وقالها انا هاجي لك بكرة الست خافت ليكون بيتكلم بجد تاني يوم اتصل بيها وقالها انا الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء انا هاجي لك دلوقتي الست خافت اوي اوي وفكرت تعمل ايه تعمل ايه وفجأة جرس الباب ضرب فتحت لقت راجل شكله وحش اوي وايديه كلها دم وقالها انا الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء ممكن اغسل ايدي ؟؟

023
طرزان شاف مامته بتلف ورق عنب.... قال لها
كم مرة قلت لك متلعبييييش فى الشورت بتاعى

023

كان في سلحفتين صغيرين كانوا بيحبوا بعض كبروا واتجوزوا وخلفوا سلحوف صغير سموه ابوسريع ,اقترحت ام
ابوسريع علي ابو ابوسريع انهم يروحوا يفسحوا الواد في البحر الاحمر جهزوا لوازم الرحلة واستغرقت الرحلة 15سنة
ذهاب.. وصلوا علي البحر وفرشوا علشان يأكلوا وفجأة صرخت ام ابوسريع "تصدق يابو ابوسريع نسينا اهم حاجة
نسينا الملاحة عشان الاكل .اخطف رجلك وروح البلد هاتها .."صرخ ابو ابوسريع وقال لسه هاروح 15سنة رايح و15 سنة
جاي يكون الاكل برد الأحسن نبعت الواد ابوسريع خفيف ولسه صغير.."ونادوا ابوسريع وقالولهه وبعتوه يجيب الملاحة
ومرت السنين...حوالى40 سنة وابوسريع مجاش، السلاحف بدأت تقلق فقالت ام ابوسريع احسن ناكل بدل ماالاكل يبرد
ولمايجي ابوسريع نعمله اكل ثاني ..وبداو ياكلو..."فجاة خرج ابوسريع من ورا شجرة وقال يعني لو كنت رحت كنتم كلتم من غيري

023
تلاتة دخلوا مسابقة واحد فرنسى وامريكى والصعيدى الاصيل كانت المسابقة عن انى واحد يكتب اكبر
مزكرات الفرنسى كتب 100 صفحة والامريكى كتب200 الصعيدى الاصيل بقة كتب 500 فكسب شافوا بقة مزكراتة لقوة كاتب فى اول صفحة حمدان ركب الحصان وفى اخر صفحة حمدان نزل من على الحصان بيشفوا فى النص لقوة كاتب درجن درجن درجن


023

مرة واحد ركب دش فوق السطح فعلشان ماحدش يقرب منه من السكان بنى حواليه كوخ وقفله وقال
للسكان انا حاطط أسد في الكوخ ده فمحدش يقرب منه أحسنله ، السكان فضلوا خايفين يطلعوا السطح لحد مايوم الشجيع بتاعهم طلع وراح فاتح الكوخ راح نازل جري ووشه أصفر السكان قالولوه ايه شوفته ، قالهم لأ أنا شوفت الطبق اللي بياكل فيه بس


023

واحد بلدينا دبانة وقفت على مناخيرة قلها
هش قالت لة حتى انتة يا معفن

023

مرة سوسو قال لتوتو انا اقدر اكسر اي بسكوت بسيف يد ..توتو قاله
وريني و مسكله بسكوته ..سوسو قاله يا قوووووووووي ! اي اي ..مش تقول يا توتو انها بسمسم




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
غلا جابر
مشرفة قسم فرفشة ونكت
مشرفة قسم فرفشة ونكت
avatar

عدد المساهمات : 65
نقاط : 6177
التقييم : 7
تاريخ التسجيل : 08/08/2009
العمر : 24
الموقع : http://banotacoool.ahlamontada.com

مُساهمةموضوع: رد: النكته دى ....................جديدة   8/12/2009, 7:18 am

يسلموووووووووووووو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ست بيت
عضو فعال
عضو فعال
avatar

عدد المساهمات : 40
نقاط : 6169
التقييم : 0
تاريخ التسجيل : 10/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: النكته دى ....................جديدة   8/12/2009, 7:28 am

غلا جابر كتب:
يسلموووووووووووووو


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
بنوته كول
مشرف عام المنتدي
مشرف عام المنتدي
avatar

عدد المساهمات : 1120
نقاط : 8780
التقييم : 9
تاريخ التسجيل : 23/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: النكته دى ....................جديدة   8/14/2009, 12:50 pm

سلمت يداك


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

رجالة وطول عمر ولادك يا بلادنا رجاله

وغلاوتك يا بلادنا والله مش محتاجه قواله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
اميرة رافت
عضو مبتدأ
عضو مبتدأ
avatar

عدد المساهمات : 23
نقاط : 6153
التقييم : 0
تاريخ التسجيل : 06/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: النكته دى ....................جديدة   8/17/2009, 7:05 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
والله نكت تحفة تسلم ايدك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
النكته دى ....................جديدة
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات بنوته كول :: منوعات :: فرفشة ونكت-
انتقل الى: